Tendinte 2022 in industria hospitalitatii
Generatiile se schimba, deci si nevoile, activitatile si, implicit, hotelurile se schimba, pentru a satisface noile cerinte ale turistilor. Ce inseamna pentru tineri un sejur? Expertii in domeniul ospitalitatii sustin ca atentia hotelierilor trebuie indreptata tot mai mult spre mileniali, intrucat aceasta generatie are alte preocupari si asteptari de la destinatiile alese pentru vacante. Ei aleg hoteluri ce ofera experiente unice, autenticitate si activitati multiple.
Ca raspuns la aceste trasaturi ale generatiei Z, brandurile hoteliere ofera experiente cu totul noi pentru oaspetii lor. Asadar, anul urmator va estompa granitele dintre ospitalitate, stil de viata si loc de munca, astfel incat turistii sa gaseasca intr-un hotel un loc pentru a socializa, a lucra, a se relaxa sau a incerca ceva nou.
Foto Hotel Poiana Brasov (https://www.evosign.ro/portfolio-item/design-interior-hotel-poiana-brasov/)
LIFESTYLE BRAND-urile au o pondere tot mai mare in competitia hoteliera
Branduri de lifestyle renumite la nivel mondial isi extind marca in domeniul hotelier, pentru a oferi clientilor experiente noi si unice pentru a valorifica loialitatea clientilor si a atrage noi oaspeti. Iata cateva exemple demne de admirat:
– West Elm se numara printre companiile care lanseaza marci de hoteluri cross-over . O parte din succesul lor este aspirational: clientii mai tineri s-ar putea sa nu isi permita o casa complet mobilata de West Elm, dar pot avea aceasta experienta la un hotel West Elm.
– Hotelurile pop-up extind, de asemenea, piata. Ferestrele pop-up indeplinesc dorinta calatorilor de noua generatie de conectare, auto-transformare si mai multa semnificatie in calatorii. Nu numai ca exista noutate – un hotel pop-up poate aparea in mijlocul unui bloc de apartamente, a unui deal sau a unei paduri – dar exista flexibilitate, exclusivitate si posibilitatea de a participa la ceva care se simte trecator.
Foto Hotel Nord, Borsa (https://www.evosign.ro/portfolio-item/design-interior-hotel-borsa/)
TURISTII ALEG HOTELURILE CU PERSONALITATE
Noua generatie de turisti alege hoteluri durabile, sensibile la mediu, cu oportunitati de a da ceva inapoi locului. Hotelurile care ofera posibilitati de voluntariat si conexiuni culturale autentice sprijina aceasta tendinta: mancaruri traditionale, lucrari de arta ale artistilor locali, mobilier local, conectare la cultura locala.
Pe piata tot mai competitiva, hotelurile de succes se remarca prin autenticitate, creaza conexiuni digitale si sociale si ofera un sentiment distinct de personalitate si locatie.
Foto Hotel Iza, Maramures (https://www.evosign.ro/portfolio-item/design-interior-hotel-maramures/)
SCHIMBARI IN BRANDURI HOTELIERE
Un numar tot mai mare de hoteluri cauta sa se implice in boom-ul tendintei de flexibilizare, transformand spatiile neutilizate din zonele comune sau centrele de afaceri invechite in spatii de coworking moderne si vibrante. Ca exemplu, un brand hotelier din SUA a facut acest lucru si ofera abonamente lunare pentru spatiul sau de coworking clientilor lor.
Multe marci de hoteluri raspund schimbarilor in cerintele clientilor, investind in design pentru a oferi clientilor un sentiment distinct al locului si al culturii locale.
Foto Hotel Bradet Inn (https://www.evosign.ro/portfolio-item/design-interior-hotel-bradet-inn-borsa/)
Articol redactat de Diana C.