Blog

Evosign / Design Interior Apartamente  / Arhitectura si design intr-o noua era

Arhitectura si design intr-o noua era

Perioada aceasta ne-a ajutat sa evoluam in multe privinte: am dezvoltat unele servicii, ne-am modificat modul de comunicare cu furnizori si clienti si am reusit sa planificam timpul mult mai eficient, intrucat pentru multi din industria noastra, pandemia ne-a obligat sa lucram de acasa.

Analizand atat din punctul de vedere al designerului si al arhitectului, cat si perspectiva clientului, am identificat cateva aspecte pozitive ale izolarii la domiciliu, pe care le vom prezenta in cele ce urmeaza.

Timp salvat

O parte din realizarea conceptului sau modificarea acestuia este mai usor sa fie facuta in timpul unei intalniri fata in fata cu clientul, insa designerii au descoperit ca intalnirile in mediul virtual pentru revizuirea planselor, stabilirea surselor de inspiratie si parcurgerea proceselor de design sunt extrem de eficiente. Astfel, gasirea timpului ideal pentru intalnirile designer- client a fost scurtat foarte mult. In locul discutiilor in fata unui singur ecran, acum ambele parti pot vizualiza planse tehnice, randari sau schite pe propriu ecran, pot impartasi feedback mult mai rapid si sunt evitate drumurile lungi si obositoare. Consideram ca atat noi, cat si clientii, beneficiem de pe urma acestor schimbari, asadar vom continua sa tinem conferinte virtuale chiar si dupa eradicarea pandemiei.

Comunicare eficienta

Aceasta perioada a fost dificila pentru intreaga industrie de arhitectura si design, insa clientii au fost intelegatori si au inteles ca suntem obligati sa ne modificam stilul de lucru si de comunicare. Fiind nerabdatori sa progreseze proiectele lor, clientii au raspuns noilor forme de comunicare (email, telefon, conferinte pe Skype sau alte forme asemanatoare), iar noi am fost activi si le-am oferit constant toate datele necesare inaintarii santierelor sau continuarii crearii conceptului de design. In acest mod am reusit sa asiguram un flux de informatii vitale fiecarei etape.

Solutii rapide

In unele situatii, designul “virtual” a condus la o mai buna colaborare dintre designer si client, deoarece multe nelamuriri sau probleme au avut rezolvare mai rapid, datorita renuntarii la vizitele propriu- zise. De asemenea, folosind diverse programe de “virtual meeting” putem impartasi mult mai usor poze, notite, schite.

Simtim ca si clientii apreciaza convenienta intalnirilor de design in mediul virtual, intrucat din confortul propriei case, ei pot vedea o prezentare a proiectului, fara a fi nevoie de deplasari programate anterior, ceea ce duce atat la costuri reduse si timp salvat, cat si la posibilitatea ca intreaga familie sa participe la prezentari/  discutii cu designerul.

O noua baza de clienti

Partea buna este ca multi dintre potentialii clienti privesc cu ochi buni acest mod de comunicare, prin diverse platforme online, iar pe noi ne bucura acest lucru. Ne indreptam spre o noua era in industria arhitecturii si a designului, spre un marketing futurist si o clientela mai larga. Serviciile care isi pot desfasura activitatea in mediul virtual vor acoperi o plaja mult mai mare, iar noi vom integra in modul de lucru toate masurile luate in perioada de pandemie.

Referinte: houzz.com , business24.ro

Articol scris de Diana C.

 

Mai multe detalii pe tema aceasta aici: https://www.evosign.ro/2020/04/14/optimism-in-era-pandemiei/ 

Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor personale.